Change it.

Det finns så mycket där ute som vi kan förendra men vet inte hur. Ett av de bästa sätten att förendra saker på, är genom sociala medier. Så jag har skaat denna bloggen för att göra det. 
 
Det finns så mycket som man kan förendra bara genom att skriva det på internet, och det är bara en knapp ifrån. Så istället för att bara sitta och titta på när saker och ting händer, så kan man skriva det tex på facebook, twitter. Eller om man känner för att prata om det så kan man lägga ut det på youtube. 
 
Det finns så mycket som vi kan göra fast vi vet inte om det. Så nu har jag bestämt mig. Jag ska förendra. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

changeit.blogg.se

Hej. Som ni alla vet så kan man göra en stor förändring genom att använda sociala medier. Så jag tycker att det är på tiden att jag också gör det.

RSS 2.0